Elektroniske kvitteringer

Unngå rot i papirene - få kvitteringer elektronisk! Nå kan du som bruker av Storebox få kvitteringer fra Uno-X rett på mobilen. Enklere og raskere blir det ikke - og det er helt gratis!

Enten du benytter bankkort, Visa eller Mastercard har du kvitteringen din få sekunder etter at pumpepistolen er hengt på plass. Deretter kan du laste ned, sende eller bare holde oversikten på Storebox på nett eller app.

Registrer deg som bruker av Storebox, det er helt gratis!

   

storebox.com

Spørsmål og svar

BrukerBetalingskort | Kvitteringer | Annet


Bruker

Koster det noe å benytte Storebox?

Nei, ingen av Storebox' tjenester koster noe for deg som bruker.

Jeg har glemt mitt passord, hvordan logger jeg på?

Både i app og på web kan du klikke på ”Glemt passord?”. Du vil da motta en e-post med en link hvor du kan opprette nytt passord.

Hvis jeg oppretter en bruker, vil jeg da motta mange e-poster/SMS med nyheter, tilbud osv.?

Nei, Storebox sender normalt maks 4 e-poster/SMS i året, og typisk færre. Vi sender kun når det er noe viktig å informere om, og vi sender ingen tilbud til deg.

Jeg har byttet telefonnummer, hva gjør jeg?

Logg inn på din konto og klikk på menypunktet Profil. Her kan du slette ditt gamle nummer og legge til et nytt mobilnummer. Du vil bli bedt om å validere ditt nye telefonnummer ved å skrive inne en kode som du mottar på SMS.


Betalingskort

Hvilke betalingskort kan jeg legge inn?

Du kan legge inn bankkort og kredittkort med Visa eller Mastercard. Husk å legge inn bankkontonummeret til bankkortet.

Kan man ha flere betalingskort tilknyttet sin profil?

Ja, du kan tilknytte flere betalingskort til din profil.

Hvordan legger jeg til et ekstra betalingskort

Logg inn i Storebox appen eller på storebox.com, og klikk på menypunktet Profil. Du kan nå legge til og slette betalingskort.

Skal jeg oppdatere mitt betalingskort når jeg mottatt er nytt?

Ja, Storebox viser kun kvitteringer på betalingskortene brukeren har registrert på sin profil.


Kvitteringer

Kan jeg finne kvitteringer fra før jeg ble opprettet som bruker?

Nei, du begynner først å motta kvitteringer fra tidspunktet du ble opprettet som bruker.

Kan dere finne en gammel kvittering fra før jeg ble bruker?

Kopien kan vi finne manuelt, send automat@unox.no en epost med opplysning om stasjon, dato og beløp. Vi får ikke lagt den inn i Storbox for deg, men du kan laste den opp selv.

Jeg har slettet en kvittering, kan dere gjenskape den?

En kvittering som er slettet kan ikke gjenskapes til Storebox, men du kan sjekke om den fortsatt ligger i mappen ”Slettet”.

Hvorfor har jeg ikke mottatt min kvittering?

Typisk skyldes det at brukeren har glemt å legge inn bankkontonummeret for bankkortet eller fått et nytt betalingskort som ikke er registrert i Storebox.

Hvis jeg handler i en dansk eller svensk butikk som benytter Storebox, vil jeg da motta kvitteringen i min norske konto?

Ja, du vil motta kvitteringer fra alle butikker som benytter Storebox, uansett land.


Annet

Er det trygt å lagre betalingskort hos Storebox?

Ja, kortdata lagres i et såkalt PCI-sertifisert miljø som holder samme sikkerhetsnivå som ved kortbetalinger på internett. Det gjennomføres kvartalsvise sikkerhetstester og årlig sertifiseringer av de systemene som håndterer kortdata. Sertifisering og tester gjennomføres av eksternt sikkerhetsselskap.

Jeg har et forslag til hvordan Storebox kan forbedres.

Storebox er alltid veldig interessert i ris og ros samt gode ideer fra brukerne. Send gjerne en e-post til support@storebox.com.

Lurer du på noe?

Kontakt oss her