Bilvask med mer!
Si hei til
Alltid Spenn på bilvask
Hver gang du kjøper bilvask hos oss, tjener du Spenn-poeng. Velg enkeltvask når du trenger det, eller gå for abonnement - uansett får du Spenn for hvert enkeltkjøp eller kjøp og fornyelse av abonnement.
Hva er Spenn, egentlig?
Spenn er fleksible poeng som du kan tjene og bruke på tvers av flere kundeprogram. Spenn-poeng kan du tjene og bruke på alt fra flyreiser, hotellovernattinger til opplevelser, produkter og tjenester. Stadig flere spennende kundeprogram blir med i Spenn-universet, mulighetene vokser hele tiden!
Kom i gang med Spenn på bilvask
Vil du tjene Spenn-poeng når du kjøper bilvask? Det er enkelt! Sørg for at du har den nyeste versjonen av Uno-X appen. Når kontoen din er koblet til Spenn, ser du din totale Spenn-saldo direkte i appen.
✅ Last ned og logg inn
✅ Koble kontoen din til Spenn i appen
✅ Kjøp enkeltvask eller abonnement med appen
✅ Spenn tjent, også hver gang du fornyer abonnementet
Last ned Uno-X-appen
Dette lurer du kanskje på
Uno-X appen og Spenn
Om din brukerkonto og Spenn-poeng
Spenn er fleksible poeng som kan tjenes og brukes hos mange ulike kundeprogram, og det er helt gratis å være Spenn-bruker.
Hos Uno-X tjener du Spenn-poeng ved kjøp av enkeltvask i appen, eller dersom du har abonnement så tjener du Spenn ved kjøp og fornyelse. I Spenn-appen kan du se de ulike kundeprogrammene hvor du kan bruke Spenn-poeng.
For å tjene Spenn-poeng må du ha koblet Uno-X-appbrukeren din til Spenn. Når dette er gjort vil du tjene Spenn på alle kjøp av bilvask i appen; kjøp av enkeltvask og abonnement, samt fornyelse av abonnement. Se vaskeprogrammene i appen for oversikt over hvor mange Spenn-poeng du tjener.
I Spenn-appen kan du se de ulike kundeprogrammene hvor du kan bruke Spenn-poeng.
Hva du får for dine Spenn-poeng vil variere i de de forskjellige kundeprogrammene. Sjekk Spenn-appen for å se hvilke tilbud som gjelder.
Du tjener Spenn når du kjøper enkeltvask, bilvaskabonnement eller fornyer abonnement hos oss. Din Spenn-saldo og Spenn på vei-saldo ser du i Uno-X appen.
Kjøp av enkeltvask: Det er lov å ombestemme seg, derfor ser du Spenn-poengene "på vei" inntil du vasker bilen. Slik sørger vi for at du får riktig antall poeng for kjøpet ditt – også hvis du har ombestemt deg.
Kjøp av abonnement: Vi setter Spenn-poengene "på vei" i 14 dager - like lenge som angreretten. Deretter blir de godskrevet din Spenn-saldo.
Fornyelse av abonnement: Tjente Spenn-poeng blir godskrevet din Spenn-saldo når abonnementet fornyes.
I Uno-X-appen ser du din totale Spenn-saldo på tvers av alle kundeprogrammene du er koblet til. Hvilke kundeprogram du er koblet til ser du i Spenn-appen, her kan du også koble til flere.
Sørg for at du har den nyeste versjonen av Uno-X appen. Logg inn og se Spenn-knappen på forsiden i appen. Har du en eldre bruker i Uno-X appen, må du logge inn med vår nye kontoløsning.
Det er ikke mulig å overføre Spenn-poeng til din bankkonto, men du kan bruke Spenn hos flere av kundeprogrammene tilknyttet Spenn. I Spenn-appen kan du se de ulike kundeprogrammene hvor du kan bruke Spenn-poeng.
Spenn er fleksible poeng som er gyldige i tre år fra opptjeningsdatoen. Når du benytter dine Spenn, vil det alltid være de eldste poengene som brukes først.
Opplever du at noe ikke stemmer med din Spenn-saldo etter å ha tjent eller brukt Spenn-poeng hos oss, kan du kontakte vår kundestøtte. Gjelder det Spenn-poeng som du har tjent eller brukt hos noen av de andre kundeprogrammene tilknyttet Spenn, skal du kontakte de direkte.
Men én brukerkonto på tvers av flere apper i Reitan Retail ønsker vi å gjøre det enkelt for deg. Derfor får du nå muligheten til å motta relevante priskutt, anbefalinger vi tror du vil like, samt muligheter for å innhente flere gode fordeler på tvers av kundeprogrammer til Uno-X, 7-Eleven, Narvesen og REMA 1000 i Norge.
Du kan til enhver tid finne oversikt over dine samtykker og prefererte kommunikasjonskanaler på kontsiden i appen.
Har du logget inn med Vipps skal navnet ditt automatisk oppdateres i appen. Er navnet allikevel feil, anbefaler vi deg å logge ut og inn igjen i appen. Kontakt kundestøtte om feilen vedvarer.
Får du ikke engangskode på SMS når du prøver å logge inn i appen kan du prøve følgende:
• Sjekk at VPN, privat DNS og eventuelle adblock-program er deaktivert på mobilen
• Sjekk at mobiloperatøren din tillater sending av SMS fra spesialnummer
• Sjekk at appen er oppdatert til seneste versjon
Kontakt kundestøtte om feilen vedvarer.
Dersom appen mangler innhold og historikk etter at du har logget inn, sjekk at du har den seneste versjonen av appen. Se App store eller Google Play. Kontakt kundestøtte om feilen vedvarer.
Dine kjøpte vask og aktive bilvaskabonnement fungerer som vanlig selv om du ikke ser kjøpene i appen.

